U zocht: Amazon
Hulp nodig met het vinden van Amazon?
Bel 0903-55500
Hulp nodig met het vinden van Amazon?
Bel 0903-55500
Beoordeling:
Bellen met 0903-55500 kost € 1,5 p/m. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Amazon is een Amerikaans e-commercebedrijf met haar wortels in Seattle. Amazon werd in 1994 opgericht door Jeff Bezos en was één van de eerste grote platformen die goederen via internet verkochten. Aanvankelijk was Amazon de grootste boekenwinkel van de wereld waarna diversiteit in het aanbod van Amazon een logische volgende stap werd.
Amazon is naast leverancier van goederen over de hele wereld ook het moederbedrijf van de film- en televisiestudio Amazon Studios en streamingdiensten Prime Video, Amazon Prime en Amazon Music. Hiernaast heeft Amazon haar eigen Amazon Appstore. Met een omzet van meer dan 884 miljard euro in 2019 is Amazon uitgegroeid tot een ware gigant op het gebied van online verkoop.
Met miljoenen klanten wereldwijd is het belangrijk dat de klantendienst snel en eenvoudig bereikbaar is. Om de klantendienst te bereiken heeft u een account bij Amazon nodig. In dit account worden uw persoonlijke gegevens en bestelgegevens bijgehouden. Hierdoor kunt u in de meeste gevallen snel geholpen worden als u contact maakt met de klantendienst van Amazon.
Op de klantendienst pagina van Amazon vindt u diverse onderwerpen waarover uw vraag kan gaan. Zo vind u hier informatie over bestellingen, retourzendingen en betalingen, apparaatondersteuning, betaalopties, contact mogelijkheden en meer. De pagina is dan ook gemaakt om snel en zonder teveel moeite het antwoord op uw vraag of probleem te vinden.
Om in contact te komen met de klantendienst klikt u op contact. U komt vervolgens uit op een pagina waarop u via een keuzemenu kunt kiezen voor het onderwerp van uw vraag of probleem. Als u uw keuze heeft gemaakt kunt u bellen, chatten of mailen met de klantendienst.
Als u telefonisch contact wilt maken met Amazon dan kunt u ervoor kiezen om met het algemene nummer 00 1 2069220880 bellen. U kunt uw telefoonnummer ook achterlaten op de website. Een medewerker van Amazon neemt dan contact met u op. De gemiddelde wachttijd aan de telefoon wordt aangegeven op de contactpagina zodat u zelf kunt bepalen op welk moment u het beste kunt bellen.
Als u het niet prettig vind om telefonisch contact te maken dan biedt Amazon ook diverse andere opties om tot een oplossing te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld ook mailen of chatten met een medewerker. Ook hier geldt dat de gemiddelde wachttijd op de website wordt aangegeven. In de meeste gevallen wordt u per chat al binnen enkele minuten te woord gestaan. Als u ervoor kiest om uw vraag in te sturen via de mail dan moet u rekening houden met gemiddeld 6 uur voor u antwoord krijgt van een medewerker.
Gaat u liever zelf op zoek naar het antwoord op uw vraag of probleem? Dan kunt u via de contactpagina ook een selectie van snelle oplossingen vinden. Aan de rechterzijde van de webpagina van de contactpagina vind u handige artikelen en pagina’s die u helpen met uw Amazon Prime beheren en uw bestellingen te volgen. U vindt hier ook meer informatie over content en apparaten en uw betaalinstellingen. De klantendienst van Amazon staat 24 uur per dag en 7 dagen per week klaar voor al haar klanten via de hulppagina op de website.
BE-Klantendienst is niet verbonden of aangesloten bij Amazon
0903-555000 (€ 1,-)
Gratis
Het Amazon telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar. Klik hier voor de officiële website van amazon.
Bij BE-Klantendienst.be vindt u dagelijks actuele informatie van klantendienst telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantendienst zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.
Bellen met 0903-555000 kost € 1,50- per minuut (plus kosten gebruik mobiele telefoon). Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden