U zocht: Proximus
Hulp nodig met het vinden van Proximus?
Bel 0903-55500 [1,5€pm] Dienst be-klantendienst.be
Hulp nodig met het vinden van Proximus?
Bel 0903-55500 [1,5€pm] Dienst be-klantendienst.be
Beoordeling:
Bellen met 0903-55500 kost € 1,5 p/m. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
De Proximus Groep is leverancier van digitale diensten en communicatie oplossingen voor klanten op de Belgische en internationale markt. In België worden de diensten van Proximus aangeboden onder de merknamen Proximus en Scarlet.
Proximus biedt met behulp van een geavanceerd netwerk, een uitgebreide mobiele dekking voor klanten in België, Luxemburg en Nederland. Op de zakelijke markt is de Proximus groep actief in Luxemburg en Nederland onder de merknamen Tango en Telindus. Internationaal is de Proximus groep beter bekend als BICS: één van de belangrijkste en grootste aanbieders van mobiele datadiensten waarbij een ecosysteem van IT partners, bedrijven over de hele wereld begeleiden bij digitale transformaties.
Met een wereldwijd klantenbestand is het erg belangrijk dat de klantendienst van de Proximus Groep goed bereikbaar is. De klantendienst van Proximus is daarom elke dag geopend tot 22:00. Op weekdagen staat de klantendienst vanaf 08:00 voor u klaar en op zaterdagen, zondagen en feestdagen vanaf 09:00. De nooddienst van Proximus is voor diefstal of verlies van uw telefoon 24 uur per dag bereikbaar. Hierdoor kunt u uw telefoon snel blokkeren op het moment dat u uw telefoon kwijt bent geraakt.
Belangrijke informatie:
BE-Klantendienst is een klantendienst bedrijf die oplossingen biedt als u snel telefonisch contact wilt opnemen met Proximus. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Proximus, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Tijdens drukte kan de wachttijd aan de telefoon langer zijn dan u van Proximus gewend bent. Desondanks is het voor Proximus belangrijk om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. De website van Proximus biedt om deze reden voldoende mogelijkheid om het antwoord op uw vraag zelf op te zoeken. Lees verder om meer te leren over de verschillende contactmogelijkheden en de mogelijkheden die de website biedt om snel en eenvoudig het antwoord op uw vraag te vinden.
In tijden van corona is het niet altijd mogelijk of slim om een winkel te bezoeken, maar als u toch persoonlijk contact wilt maken met een medewerker dan biedt Proximus de mogelijkheid om een afspraak voor een videogesprek te maken. Op deze manier kunt u persoonlijke aandacht ontvangen zonder uw huis te verlaten. Via de website van Proximus kunt u een afspraak maken in de winkel als u liever een shop bezoekt.
Naast de mogelijkheid om een shop te bezoeken, een video afspraak te maken of te bellen kunt u er ook voor kiezen om uw social media kanalen te gebruiken voor het contact met de klantendienst. Zo is de klantendienst van Proximus bereikbaar van 08:00 tot 20:00 op weekdagen via Twitter of Facebook. Als u liever contact maakt per mail dan kunt u via de contactpagina contact maken. Er worden vervolgens een aantal vragen gesteld waarna u uw gegevens kunt achterlaten. De klantendienst van Proximus neemt vervolgens binnen enkele dagen contact met u op.
Proximus biedt tevens de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens, facturen en abonnementen op één plek te bewaren in uw persoonlijke account. Mocht er onverhoopt iets misgaan met een betaling dan kunt u de factuur zelf bekijken in uw account om snel duidelijkheid te krijgen over uw factuur. De website biedt ook diverse links die naar artikelen wijzen die u kunnen helpen bij vragen over installatie, het instellen van uw GSM, het verbeteren van uw WiFi verbinding in huis en meer. Gaat u liever zelf op onderzoek uit? Dan kunt u terecht in de Proximus community waar medewerkers en klanten hun ervaringen en expertise met elkaar kunnen delen.
Tot slot biedt de website van Proximus de mogelijkheid om hulp op maat te krijgen. U vult vooraf wat gegevens in zodat u uw probleem met behulp van artikelen op de website het antwoord op uw vraag kunt vinden. Lukt het toch niet? Dan wordt u doorverbonden met een werknemer op de juiste afdeling zodat u snel en accuraat geholpen kunt worden.
BE-Klantendienst is niet verbonden of aangesloten bij Proximus
0903-555000 (€ 1,-)
Gratis
Het Proximus telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar. Klik hier voor de officiële website van Proximus
Bij BE-Klantendienst.be vindt u dagelijks actuele informatie van klantendienst telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantendienst zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.
Bellen met 0903-555000 kost € 1,50- per minuut (plus kosten gebruik mobiele telefoon). Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden